Nitrix.sk | Kreatin | Doplnky výživy | Cviky | Proteíny | MuscleTech | Scitec | Gaspari | Musclemaker | Optimum Nutrition | Dymatize | BSN | Megabol | Nutrex
 Tričká | Eroticke pomocky a afrodiziaká v top sexshope. Najrýchlejšia sex poradna online. | Váš odkaz tu za 3.6 € » | Doplnky výživy RN doplnky dostupné pre každého | Hardstreet Shop

Ahoj

Sekcia pre nových členov, tu sa predstavte a napíšte základné informácie o sebe ako vek, váha atď..

Moderátori: Sabre, ghost, KukoNr

Ahoj

Poslaťod jerry80x » Štv Mar 31, 2011 8:52 am

Zdravim pani,

Dovolte aby som sa Vam predstavil.Volam sa Jaro pracujem ako IT technik mam 30 rokov.Doposial som sa moc posilovaniu nevenoval, ale od dnesneho roka cvicim intezivne.Zatial som pribral 14kg a moja terajsia vaha je 118 kg som zatial v objemovke co mi az tak nevadi :) ze mam aj trochu pupek :sialenost:
miery:
Hrudnik 121cm
Biceps:47cm
pas:107

Tesim sa ze som objavil toto forum a nie je den aby som tu nebol. :thumbs:
jerry80x
Náhodný okoloidúci
Náhodný okoloidúci

Kredit: 0

E-shop s doplnkami vivy

Re: Ahoj

Poslaťod Odin » Štv Mar 31, 2011 9:28 am

tak ta tu vitame a sme radi ze si sem prisiel , tak cit sa tu ako doma :wink:
My life is gym, my home is http://doplnky-fitness.sk !
Obrázok užívateľa
Odin
Administrátor
Administrátor

Obrázky: 52
Kredit: 28

Poslaťod KukoNr » Štv Mar 31, 2011 9:41 am

Vitaj na fore :body:
Obrázok užívateľa
KukoNr
Moderátor
Moderátor

Poslaťod ili » Štv Mar 31, 2011 9:50 am

ahoj :D
ili
Náhodný okoloidúci
Náhodný okoloidúci

Poslaťod Alexx » Štv Mar 31, 2011 5:55 pm

foto sem nedas? :D
Alexx
Poriadny sypač
Poriadny sypač

Kredit: 10

Späť na Nový člen - Predstavte sa nám !

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

ODKAZY:

| Musclemaker - Original Streetwear | Predaj automobilov, AUTOBAZAR | E-shop doplnky-fitness.sk | Nitrix.sk | Kreatín monohydrát web | Pomoc študentom TF Nitra | Doplnky výživy |